کشتی کروز والت دیزنی

دیزنی لند ( دنیای فانتزی ) بسیاری از مردم جهان مشتاق‌اند تا از دیزنی…

کشتی کروز دیزنی

دیزنی لند ( دنیای فانتزی )

بسیاری از مردم جهان مشتاق‌اند تا از دیزنی لند این دنیای شگفت انگیز و زیبا دیدن کنند. با رفتن به این مکان زیبا و جذاب تمام خاطراتی که از انیمیشن های والت دیزنی دارید زنده خواهد شد. اکنون تصور کنید که این رویای زیبا و فانتزی به شکل واقعی پیش روی شما باشد . آماده باشید تا رویای خود را زندگی کنید .

پارک های والت دیزنی

بدون شک شما نام دیزنی لند را پیش تر شنیده اید . دیزنی لند امروزه یکی از دیدنی ترین نقاط جهان به شمار میرود .دیزنی‌لند یک پارک موضوعی است. یک شهر رویایی که تمام کارتون‌های مطرح دنیا را وارد زندگی واقعی کرده است. مکانی که می‌توانید در آن خانه بسیاری از شخصیت‌های معروف را از نزدیک ببینید و حتی گاهی وارد آن‌ها شوید. البته این تنها قسمت هیجان‌انگیز آن نیست. بلکه در این پارک بزرگ تعداد زیادی وسایل بازی هیجان‌انگیز و فعالیت‌هایی وجود دارد که ساعت‌ها کوچک و بزرگ را مشغول خواهد کرد.

دیزنی‌لند‌های معروف جهان کدام‌اند؟

۱.آناهایم در کالیفرنیا

۲.ورلد در فلوریدا

۳.پارک دیزنی لند پاریس

۴.دیزنی سی در توکیو

۵.پارک دیزنی هنگ کنگ

۶.پارک دیزنی شانهگای چین

کشتی کروز دیزنی لند

خط کروز دیزنی (Disney Cruise Line) که بخشی از شرکت والت دیزنی است، تجربه‌ای منحصر به فرد از سفر با کشتی را برای مسافران در هر سنی ارائه می‌دهد. با ناوگان چهار کشتی مجلل و یک کشتی جدید در حال ساخت، دیزنی کروز به مقاصد مختلفی در سراسر جهان از جمله باهاما، کارائیب، اروپا و جزایر مروارید می‌رود.

کشتی‌های دیزنی کروز مملو از جادوی دیزنی هستند و با شخصیت‌های محبوب دیزنی، نمایش‌های برادوی، فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی‌های متناسب با تمام سنین، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای مسافران رقم می‌زنند.

موضوعات و شخصیت‌های دیزنی: هر کشتی دیزنی کروز به یک موضوع خاص دیزنی مانند پری دریایی کوچک، آرت‌دکو یا موزیکال‌های برادوی مزین شده است. شخصیت‌های محبوب دیزنی نیز در طول سفر با مسافران ملاقات می‌کنند و با آنها عکس می‌گیرند.

کشتی کروز دیزنی لند

FAQ Icon

دیدگاه و نظر خود را بنویسید

همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.