تور و ویزاهای آسیایی

ویزاهای آسیایی و سایر کشورها …. لیست قیمت ویزاهای آسیایی و سایر کشور ها…

ویزاهای آسیایی و سایر کشورها ….

لیست قیمت ویزاهای آسیایی و سایر کشور ها

🇮🇳 هند ۱۲۵ دلار 🇲🇾 مالزی ۶۰ دلار
🇨🇳چین با دعوت نامه ( تماس با دفتر)🇦🇪 دبی ۲۸۵ درهم
🇷🇺 روسیه ۱۴۰ دلار🇦🇿 آذربایجان ۲۹ دلار
🇹🇭 تایلند ۴۵ یورو🇧🇷 برزیل ۱۰۰ دلار
🇲🇨 اندونزی ۱۰۵ دلار🇰🇪 کنیا ۷۰ دلار
🇸🇬 سنگاپور ۸۰ دلار🇿🇦 آفریقا ۱۳۰ دلار
🇵🇭 فیلیپین ۶۰ دلار🇴🇲 عمان ۲۳۰ درهم

برای اطلاع دقیق و احتمال نوسان قیمت ویزاهای آسیایی لطفا با شماره های دفتر ۰۲۱۸۸۱۰۲۸۹۶ تماس بگیرید .

قاره ی آسیا به عنوان یکی از بزرگ ترین قاره های جهان می باشد که جمعیت زیادی را در خود جای داده است. کشورهای آسیایی به دو قسمت آسیایی شرقی و غربی تقسیم شده است. برای ورود به کشورهای آسیایی نیاز به انواع ویزا توریستی کشورهای آسیایی می باشد. چون هر کدام از این کشورها سیاست ها و قوانین خاصی را برای جذب مسافر دارند.

۵ مقصد بدون ویزا

برای ایرانیان با پاسپورت معتبر میتوان چند مقصد بدون ویزا را معرفی کرد ، در ادامه با ما همراه باشید برای اطلاع از این مقاصد جذاب و توریستی در قاره آسیا .

کشورهای بدون ویزا در آسیا

  • ارمنستان (۹۰ روز)
  • مالزی (۱۴ روز)
  • عراق (۳۰ روز)
  • ترکیه (۹۰ روز)
  • گرجستان (۴۵ روز)
  • قزاقستان (۱۴ روز)

درست است که هنوز بسیاری از کشورهای بزرگ و زیبا (مخصوصا در اروپا) پذیرای ایرانیان بدون ویزا نیستند، ولی این نباید مانع از سفر به کشورهای بدون ویزا باشد. اگر در این زمینه سوال یا مشکلی دارید،می‌توانید با شماره‌های دفتر ایران تماس بگیرید .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر برای ویزاهای آسیایی با شماره ۸۸۱۰۷۱۴۶ ۲۱+ تماس حاصل فرمایید.

ترکیه

شهرهای ترکیه در اغلب روزهای سال، میزبان گردشگران ایرانی هستند. ترکیه، سرزمین رنگ‌ها و رؤیاها، شهرهایی دارد که هرکدام به‌تنهایی دنیایی از جذابیت‌ها را در خود جای داده‌اند. استانبول، شهری که در میان تاریخ و مدرنیته سیر می‌کند، با مساجد باشکوه و بازارهای پررونقش، جلوه‌ای از تمدن‌های مختلف را نمایش می‌دهد؛ درحالی‌که آنتالیا و ازمیر با سواحل خیره‌کننده و فرهنگ غنی مدیترانه‌ای، بهشت طبیعت‌دوستان و طرف‌داران تفریحات ساحلی‌اند. هرکدام از شهرهای معروف ترکیه، ترکیبی منحصربه‌فرد از فرهنگ، طبیعت و تاریخ هستند. در سفر به شهرهای دیدنی ترکیه، گردشگران می‌توانند طعم واقعی تنوع و جذابیت را بچشند.

خوشبختانه برای سفر با تور ترکیه نیازی به ویزا نیست و فقط با پاسپورت به این کشور می‌توان به آن سفر کرد. تنها باید توجه داشت که از اعتبار پاسپورت ۶ ماه باقی مانده باشد تا بتوانید در این تور خارجی شرکت کنید.از کشور ما به ترکیه پرواز مستقیم وجود دارد. با توجه به اینکه مقصد شما کدام شهر ترکیه است می‌توانید از پروازهای مستقیم و غیرمستقیم در تور ترکیه استفاده کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۱۰۷۱۴۶ ۲۱+ تماس حاصل فرمایید.


خیابان استقلال استانبول در دوره نظام سلطنتی و سلطنت پادشاهان عثمانی با نام خیابان کبیر یا خیابان بزرگ شناخته می‌شد. چیزی حدود ۱۰۰ سال این خیابان با همین نام شناخته می‌شد و مورد توجه ثروتمندان، روشنفکران غربی و قشر مرفه بود. با مدرنیته شدن بخش اروپایی استانبول، این منطقه هم تحت تاثیر قرار گرفته و خیابان کبیر به خیابان بزرگ پرا که نامی فرانسوی بود تغییر نام داد. در سال ۱۹۲۳ و در تاریخ ۲۹ اکتبر، همزمان با تبدیل نظام سلطنتی به نظام جمهوری و پس از جنگ ترکیه که آن را به کشوری مستقل تبدیل کرد و خیابان بزرگ پرا، به خیابان استقلال استانبول تغییر نام داد.

مالزی

درباره کوالامپور :

کشور مالزی در جنوب شرقی آسیا قرار دارد که  و پایتخت آن کوالالامپور است.دین مردم مالزی اسلام است و۶۰ درصد مردم این کشور مسلمانان هستند. زبان رسمی و ملی کشور مالزی زبان مالایی یا باهاسا مالایو و انگلیسی نیز زبان دوم این کشورمی باشد. واحد پول این کشور نیز رینگیت می باشد که با کد اختصاری MYR نمایش داده می شود.

 آب و هوای مالزی:

 آب و هوای مالزی استوایی  همراه با بارش فراوان درجه حرارت بالا است .آب و هوای مالزی در تمام فصلهای سال گرم و مرطوب هست . دمای هوا تقریبا بین ۲۲ تا ۳۰ درجه است و همراه با بارندگی است اما گاهی اوقات نیز هوا خنک و مطبوع می شود. درمجموع کشور مالزی تقریبا در تمام مدت سال آب و هوای یکنواختی دارد و یا به بیان دیگر مالزی کلا یک فصل دارد.

ویزاهای آسیایی
ویزاهای آسیایی

جاذبه ای دیدنی کوالالامپور

شهر زیبای کوالالامپور ترکیبی از فرهنگ و سنت قدیمی و بافت مدرن شهری می باشد.محله چینی ها، دهکده فرانسوی، پارک دریاچه، موزه ملی،  برج های دوقلوی پتروناس و … همه تنها بخش کوچکی از جاذبه های دیدنی کوالالامپور هستند.در گردش در کوالالامپور با طبیعت سرسبزو چشم اندازهای زیبا ،شهری با قدمتی ۱۵۰ ساله، فرهنگی غنی پر قدمت ، مراکز خرید گوناگون، غذاهای خوش طعم ، هتلهای ۵ ستاره با قیمت های مناسب، معابد تاریخی ، پارک های زیبا و… مواجه می شوید.

سیستم حکومتی و سیاسی مالزی میراثی از حکومت بریتانیا می‌باشد .

مالزی دارای ۱۳ ایالت است و هر ایالت دارای یک سر وزیر است و اکثر ایالت‌ها دارای «پادشاه» هستند.

گرجستان

گرجستان یکی از زیباترین کشورهای اطراف ایران است. این کشور دارای فرهنگی غنی است و مردمش مراسم های هیجان انگیز زیادی دارند. در گرجستان بناهای تاریخی جذابی قرار دارند که پشت هر کدام از آن ها افسانه ها و داستان های زیادی است. همچنین در آنجا کلیساهای زیبایی را می بینید که برخی از آن ها قدمتی هزار ساله دارند.تفلیس قطعاً بهترین شهر برای بازدید در گرجستان و احتمالاً اولین ایستگاه در سفر به گرجستان است. تقریباً هر توریستی که به گرجستان سفر می کند، حتما از تفلیس بازدید می کند، تفلیس شامل یک شهر قدیمی جذاب است که در کنار صخره ‌ای چشمگیر واقع شده است و مناظر فوق ‌العاده‌ای را به نمایش می ‌گذارد.

دیدنی های گرجستان

پل صلح گرجستان Georgia Peace Bridge 

مسجد جمعه تفلیس Tbilisi Juma Mosque 

برج ساعت تفلیس Tbilisi Clock Tower

 مجسمه مادر گرجستان (kartlis deda)

خیابان روستاولی (Shota Rustaveli Avenue)

این مکان ها بخشی از دیدنیها و جاذبه های گردشگری شهری با عمق تاریخی زیاد است که انتظار شما را میکشد.

ارمنستان

ارمنستان با تاریخ غنی، مناظر خیره کننده و مهمان نوازی گرم، گوهری پنهان برای مسافرانی است که به دنبال تجربه ای منحصر به فرد هستند. همسایگی با ایران و داشتن مکان های دیدنی بسیار زیاد ، وجود دریاچه ها و مکان های تاریخی با طبیعتی جذاب و دلپذیر از دلایل سفر به این کشور شگفت انگیز است.

ایروان، پایتخت ارمنستان و یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان است و تمام چیزهایی که در یک شهر مدرن وجود دارد را می‌توان در آن دید. با توجه به قدمت بالای این شهر، چشم‌اندازها و مکان‌های دیدنی حیرت‌انگیزی در ایروان وجود دارد که بی‌شک توجه شما را به خود جلب خواهند کرد.

مهم ترین چیزی که در سفر به ارمنستان به چشم شما میخورد قطعا کافه های بی نظیر است که در تمام سطح شهر وجود دارد ، بوی قهوه تازه هوش از سر شما میبرد وقتی صبح را در خیابان های تمیز این شهر شروع میکنید.

دیدنی های ارمنستان

دریاچه سوان که در قلب ارمنستان قرار دارد، بزرگترین دریاچه این کشور و مکانی زیبا برای بازدید می باشد. این دریاچه توسط صومعه‌ های خیره ‌کننده احاطه شده است.موج سواری از جمله فعالیت های تفریحی موجود در این دریاچه است، همچنین رستوران ها و کافه های متنوعی باانواع غذاهای دریایی در امتداد این دریاچه قرار دارد.دریاچه سوان دارای تعدادی سواحل محبوب است و از آنجایی که این کشور خط ساحلی ندارد، این بهترین مکان در ارمنستان برای آفتاب گرفتن است، خلیج سوان و کوه های اطراف آن مناظر دیدنی را ارائه می دهند.

میدان جمهوری ارمنستان یا Republic square

میدان جمهوری ارمنستان که آن را با نام میدان جمهوری ایروان یا میدان لنین نیز می شناسیم، متعلق به سال ۱۹۲۴ میلادی است که توسط یک معمار برجسته به نام آلکساندر تامانیان ساخته شد. این مجموعه به واسطه بنای زیبای به یادگار مانده در کنار نورپردازی جذاب آن به خصوص در شب ها، جلوه بسیار جذابی دارد. زیبایی های این میدان میتواند شب های سفر شما را به این کشور آرام و شاد لذت بخش تر کند .

هزارپله در کاسکاد ایروان

برای کسانی که به دنبال سوژه عکاسی در جاهای دیدنی ارمنستان هستند، منظره ایروان یک مکان به شدت جذاب است. البته باید برای دیدن آن، هزارپله آن (۵۷۲ پله) را بالا بروید. در این میان باغ و محوطه سرسبز در اطراف محیط نیز می توانند بر جلوه های بصری آن بیفزاید.

به خاطر تاریخ باستانی این کشور صومعه ها و کلیساهای بسیار قدیمی در سرتاسر آن مشاهده میکنید فقط باید خود را به تاریخ بسپارید .

کلام آخر

به دلیل نواسان قیمت تور برای اطلاع از تمامی نرخ تورها ( گروهی یا انفرادی ) در این کشورها و دیگر کشورهایی که میتوانید بدون ویزا سفر کنید با مشاورین ما در تماس باشید . مجموعه ویزاساز ۷۲۴ میتواند بهترین هتل ها / پرواز ها / تور لیدر / گشت های شهری / و انواع خدمات سفر را به شما ارائه دهد .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۱۰۷۱۴۶ ۲۱+ تماس حاصل فرمایید.

FAQ Icon

دیدگاه و نظر خود را بنویسید

همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.