تور هلند

مواردی که در این مطلب می‌خوانید

آمستردام

آمستردام پایتخت هلند است و با بیش از یک میلیون جمعیت، پرجمعیت‌ترین شهر این کشور است  که با میراث هنری، سیستم کانال‌های پیچیده و خانه‌های باریک با نماهای شیروانی قرن هفدهم، قرار دارد. موزه‌های آن مثل موزه ونگوگ، آثار رامبراند و ورمیر در موزه ریکس و موزه هنرهای مدرن بسیار دیدنی هستند. یکی از خوبی های خرید تور هلند چه زندگی کنید و چه سفر بروید این است که معولا هیچ ترافیکی در هنگام رانندگی در آن وجود ندارد.

در واقع  هیچ عجله و معطلی برای پیدا کردن محل پارک ماشین پیش رو نخواهید داشت و به خاطر دوچرخه سواری کردن هم هیچ عذاب وجدانی برای تولید گاز دی اکسید کربن ندارید. به خاطر نبود پستی ها و بلندی هایی مانند تپه ها، فاصله های نزدیک و زیرسازی های مناسب جاده ها و مسیر ها در هلند برای دوچرخه سواری همه ی شرایط مهیا است.

خانه های رنگی هلند
خانه های رنگی هلند

جاذبه های هلند

۱.کانال های آبی آمستردام

کانال‌های آبی به همان اندازه که در ونیز به عنوان یکی از جذابیت های ایتالیا هم هستند، در آمستردام نیز به عنوان بخشی از منظره شهری و البته از جمله مسیرهای اصلی رفت‌وآمد اهمیت دارند. طی سفر به هلند و آمستردام به راحتی می‌توانید با تور قایق یا تاکسی آبی به بیشتر موزه‌ها و گالری‌های هنری بزرگ بروید یا در خیابان‌های کوچک‌تر و آرامی که در کنار آبراه‌ها قرار دارند، پیاده روی کنید.

کانال های آبی آمستردام لقب ونیز شمال اروپا را برای آمستردام به ارمغان آورده است و با ارزش تاریخی و غنای فرهنگی، به‌عنوان نماد شهر شناخته می‌شود. در قرن‌های دور نخستین کانال‌ها برای مدیریت آب و دفاع از شهر حفر و پس از مدتی، به محل رفت‌و‌آمد تاجران محلی تبدیل شدند. نام کانال‌های آبی آمستردام در فهرست جهانی میراث یونسکو به ثبت رسیده است. 

۲.موزه‌ ون گوک

موزه‌ی ون گوک واقع در آمستردام همان‌طور که از اسمش پیداست، به آثار هنری ون گوک اختصاص دارد. این موزه همچنین در ردیف بهترین موزه‌های هنری جهان دسته‌بندی می‌شود و سالانه تقریبا ۱/۵ میلیون بازدیدکننده دارد. شما اگر تور هلند را ثبت نام کنید و هم اگر اهل نقاشی باشید، قطعا ساعات خوشی در این موزه خواهید داشت. در اینجا می‌توانید از ۲۰۰ تابلوی نقاشی و ۵۰۰ طراحی ون‌گوک و تعداد زیادی از نامه‌های او دیدن کنید.

۳.باغ اروپا

کوکِنهوف (Keukenhof) یا همان باغ اروپا یکی از بزرگترین باغ‌های گل در جهان و یکی از جاهای دیدنی هلند است که در شهر لیسه (Lisse) قرار دارد. در این باغ زیبای ۷۰ هکتاری تقریبا از هر رنگی، گلی برای دیدن و بوییدن هست. حتما این را هم می‌دانید که هلند به‌ گل‌های لاله‌اش مشهور است. در اینجا علاوه بر نمایشگاه‌های گل چند رستوران نیز برپا شده است که می‌توانید پس از گردش در میان گل‌ها برای صرف غذا مهمان‌شان شوید.

۴.کاخ سلطنتی آمستردام هلند

این کاخ یکی از سه تا کاخ سلطنتی و مشهور کشور هلند است. کاخ‌های سلطنتی همانطور که از نامشان مشخص است، کاخ‌هایی هستند که متعلق به خاندان امپراتور یا پادشاه می‌باشد. کاخ سلطنتی آمستردام هلند در قرن هفتدهم میلادی در مرکز شهر و در مقابل یادبود جنگ در میدان دام قرار دارد. این کاخ باشکوه از نظر تاریخ و البته معماری جالبی که دارد مورد توجه توریست‌های خوش ذوق نیز واقع می‌شود. بخش‌های مختلف کاخ به صورت دست نخورده و اصیل که نشان از تاریخ غنی هلند دارند از جاذبه‌های دیدنی این شهر زیبا هستند.

  • وقت سفارت /رزرو پرواز/رزرو هتل

نرخ تک: ۴۵۰ یورو

  • وقت سفارت فوری/ عادی

۱۸۰یورو

  • برای هر نفر۸۰یورو

واریزی ریالی ۰

  • فرم درخواست ویزای هلند
  • پاسپورت فعلی متقاضی به همراه کلیه ویزاها و گذرنامه‌های قبلی
  • رسید پرداخت هزینه درخواست ویزا
  • سند ازدواج
  • کلیه اسناد ملکی
  • گواهی اشتغال به کار
  • گواهی اشتغال به تحصیل (در صورت محصل بودن)
  • گردش حساب ۳ ماه اخیر به همراه تمکن مالی
  • رزرو بلیط رفت و برگشت و واچر هتل
  • ارائه اصل دعوت نامه معتبر

تمکن مالی: تمکن مالی برای ویزای هلند، حداقل ۴۰۰ میلیون تومان برای هر نفر می‌باشد. در صورتی که مبلغ تمکن مالی شما زیر این مبلغ باشد، درخواست ویزای شما رد خواهد شد. تمکن مالی باید به یورو صادر شود و توسط شعبه صادر کننده به مهر و امضاء برسد.

گردش حساب: منظور از گردش حساب، مبالغ ورودی و خروجی به حساب نیست بلکه، تعداد تراکنش های حساب متقاضی در ۳ ماه اخیر می‌باشد. گردش حساب، باید با نامه تمکن مالی همخوانی داشته باشد. در صورتی که تطابقی بین این دو وجود نداشته باشد و یا گردش حساب شما پائین باشد، ویزای هلند شما ریجکت خواهد شد.

در صورتی که به بازدید اقوام یا دوستان خود میروید بهتر است که از طرف ایشان دعوت نامه دریافت کنید . داشتن دعوت نامه معتبر میتواند به پرونده شما کمک کند