خرید ملک و دریافت اقامت در اسپانیا

مواردی که در این مطلب می‌خوانید

فرصتی برای زندگی بهتر و دسترسی به مزایا و امکانات بی‌نظیر

برای استفاده از یک زندگی راحت با  خرید ملک و دریافت اقامت از طریق سرمایه‌گذاری در کشورهای خارجی یک فرصت بی‌نظیر برای شما وجود دارد . اسپانیا، با آب و هوای دلنشین، سواحل زیبای بعضی از شهرهایش  و امکانات عالی برای یک زندگی آرام ، یکی از مقصدهای محبوب برای خرید ملک و دریافت اقامت محسوب می‌شود. در این مقاله کوتاه سعی میکنیم شرایط دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری در اسپانیا را معرفی کنیم .

خرید ملک در اسپانیا
خرید ملک در اسپانیا

بخش اول: خرید ملک و ارزش آن

قیمت ملک در اسپانیا یکی از جذاب ترین دلایل برای سرمایه گذاری ایرانیان است که متوسط قیمت متری ۷۰۰ تا ۳۵۰۰ یورو میباشد، خرید ملک در اسپانیا نسبت به ارزش و مزایایی که این کشور ارائه می‌دهد، بسیار ارزشمندتر از سرمایه‌گذاری در ایران به حساب می‌آید. همچنین، با خرید ملک در اسپانیا، شما امکان دریافت اقامت از طریق سرمایه‌گذاری (Golden Visa)  را بدست می‌آورید که مزایای فراوانی برای شما و خانواده‌تان به ارمغان می‌آورد.

قیمت ملک در اسپانیا
قیمت ملک در اسپانیا

بخش دوم: مزایای خرید ملک و دریافت اقامت در اسپانیا

تحصیل رایگان

با دریافت اقامت از طریق خرید ملک در اسپانیا، تمامی افراد خانواده شما از تحصیل رایگان از سنین ۳ تا ۱۶ سالگی بهره‌مند می‌شوند. همچنین، امکان تحصیل در دانشگاه‌های دولتی نیز وجود دارد که به شما فرصتی عالی برای تحصیل در زمینه‌های مختلف و دانشگاهی معتبر جهانی را  می‌دهد.

آموزش رایگان

یکی از مزایای دریافت اقامت از طریق خرید ملک در اسپانیا، امکان آموزش رایگان زبان اسپانیایی است. تمامی افراد خانواده شما از ابتدا می‌توانند در کلاس‌های رایگانی که توسط شهرداری برگزار می‌شود، زبان اسپانیایی را یاد بگیرند. با این شرایط و یادگیری زبان اسپانیایی میتوانید بسیارراحت تربا محیط و فرهنگ آن کشور آشنا  بشوید .

بیمه و درمان رایگان

 با دریافت اقامت دائم اسپانیا، شما و خانواده‌تان از حقوق درمانی و بیمه رایگان دولت اسپانیا بهره‌مند می‌شوید. این به معنای دسترسی به سیستم بهداشتی‌ کامل و خدمات درمانی رایگان است که می‌تواند هزینه‌های جانبی شما را به طرز قابل توجهی کاهش دهد.

مزایای خریدملک
مزایای خریدملک

بخش سوم: مناطق پیشنهادی برای زندگی در اسپانیا

شما میتوانید شهرهای مختلفی را برای زندگی در اسپانیا انتخاب کنید. اگر قصد استراحت و تفریح در منطقه‌ای با آب و هوای دلنشین دارید، شهرهای ساحلی و جزایر اسپانیا می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند. شهرهای بارسلونا، مالاگا، والنسیا، جزایر قناری، مایورکا و ایبیزا از بهترین گزینه‌ها برای خرید ملک در مناطق ساحلی هستند.

اگر قصد تحصیل و تجارت سفر به اسپانیا را دارید، شهرهای بزرگ و بین‌المللی مانند مادرید و بارسلونا می‌توانند انتخاب خوبی برای خرید ملک باشند. این شهرها فرصت‌های شغلی بیشتری را ارائه می‌دهند و به شما امکان دسترسی به امکانات شهری پیشرفته را می‌دهند.

شهرهای اسپانیا
شهرهای اسپانیا

نتیجه‌گیری

خرید ملک و دریافت اقامت از طریق سرمایه‌گذاری در اسپانیا، فرصتی مناسب برای بهبود کیفیت زندگی و دسترسی به امکانات و مزایای بی‌نظیر است. با خرید ملک در اسپانیا، شما و خانواده‌تان می‌توانید از تحصیل رایگان، آموزش زبان رایگان، بیمه و درمان رایگان بهره‌مند شوید. همچنین، با انتخاب منطقه مناسب برای خرید ملک، می‌توانید زندگی رویایی خود را در اسپانیا تجربه کنید.

FAQ Icon

سوالات متداول

بله به شرطی که تمام مدارک لازم را داشته باشید

برای فرزندان 3 تا 16 سال همراه خاواده میتوانند از تحصیل رایگان استفاده کنند .