روش های محبوب ورود به کانادا در۲۰۲۴

مواردی که در این مطلب می‌خوانید

کانادا ۲۰۲۴

کشور کانادا یکی از زیباترین و بزرگترین کشورهای جهان است که به دلیل داشتن طبیعتی بکر و مکان‌های زیبا و جاذبه های توریستی، مورد توجه گردشگران بسیاری در سراسر دنیا قرار گرفته، به گونه‌ای که روزانه افراد بسیاری به جهت طبیعت و جاذبه های گردشگری کانادا به این کشور سفر می‌کنند. در این مطلب روش های محبوب مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ را بررسی خواهیم کرد.

شفق قطبی
شفق قطبی

برنامه های مراقب: ارائه پشتیبانی ضروری

برنامه های مراقبتی در کانادا مسیرهایی را برای افرادی که به کودکان، افراد مسن یا افرادی که نیازهای پزشکی دارند ارائه می دهند. از طریق این برنامه ها، مراقبان می توانند پس از برآورده شدن شرایط خاص تجربه کاری، برای اقامت دائم درخواست بدهند. این برنامه  سهم ارزشمند مراقبین را به رسمیت می شناسد و به آنها فرصتی برای ساختن آینده ای پایدار در کانادا و در عین حال حمایت از اعضای آسیب پذیر جامعه ارائه می دهد.

کارآفرینی و سرمایه گذاری: تقویت رونق اقتصادی

کار آفرینی  و استارت آپ
کار آفرینی و استارت آپ

کارآفرینان و سرمایه گذاران نقشی حیاتی در چشم انداز اقتصادی کانادا دارند. کانادا مسیرهای مهاجرتی را برای افرادی که مایل به سرمایه گذاری در مشاغل یا ایجاد فرصت های شغلی هستند ارائه می دهد. برنامه هایی مانند برنامه ویزای استارت آپ و برنامه سرمایه گذار مهاجر کبک، کارآفرینان و سرمایه گذاران را جذب می کند و رشد اقتصادی و ایجاد شغل را تحریک می کند. این ابتکارات سرمایه‌گذاری مالی در اقتصاد کانادا را تشویق می‌کند و رفاه را هم برای مهاجران و هم برای کشور تقویت می‌کند.

کلاس تجربه کانادایی (CEC) شناسایی استعدادهای محلی

مهاجرت به کانادا از روش تجربه کانادایی یا Canadian Experience Class که به برنامه CEC کانادا معروف است، مخصوص کسانی است که تجربه کار در کانادا را داشته‌اند.برنامه CEC کانادا، یکی از سه برنامه اصلی اکسپرس انتری است.

اکسپرس انتری یا ورود سریع، یک سیستم آنلاین است که از طریق آن، متقاضیان ماهر و متخصص می‌توانند در مدت زمان حدود ۶ ماه، اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. سپس در صورت داشتن شرایط مختلف و بعد از چند سال، شهروند کانادا شوند.

ویزای دانشجویی: تقویت تعالی آموزشی

ویزای دانشجویی
ویزای دانشجویی

کانادا به دلیل سیستم آموزشی در سطح جهانی بسیار مشهور است و دانشجویان بین المللی را  با آغوش باز را میپذیرد .برنامه ویزای دانشجویی به افراد از سراسر جهان اجازه می دهد تا تحصیلات عالی را در موسسات کانادایی دنبال کنند. با ویزای دانشجویی، دانش‌آموزان می‌توانند خود را در یک محیط آموزشی چند فرهنگی قرار بگیرند و مهارت‌های ارزشمندی کسب کنند و در تحقیقات و نوآوری‌های کانادا سهیم باشند. پس از فارغ التحصیلی، دانشجویان اغلب این فرصت را دارند که  به کار مشغول شوند.

در چشم انداز وسیع مهاجرت به کانادا، جایی برای همه وجود دارد. چه یک حرفه ای ماهر و به دنبال فرصت های شغلی، یک دانش آموز مشتاق تحصیلات عالی، یک کارآفرین با چشم انداز، یا فردی که به دنبال پناهندگی و امنیت است، دسته بندی های مهاجرتی متنوع کانادا برای تطبیق با شرایط و جاه طلبی های منحصر به فرد شما طراحی شده است.

کانادا، با سیاست های فراگیر، اقتصاد قوی، و جوامع استقبال کننده، مشتاقانه منتظر ورود شما است. فرصت ها را در آغوش بگیرید، تجربیات را گرامی بدارید و بخشی از داستان کانادا شوید …

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۱۰۷۱۴۶ ۲۱+ تماس حاصل فرمایید.

سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا