روش های مهاجرت به انگلیس در ۲۰۲۴

مواردی که در این مطلب می‌خوانید

خرید ملک و اقامت

خرید ملک :شما عزیزان می‌توانید با خرید ملک در انگلیس و یا سرمایه‌گذاری که یکی از روش های مهاجرت به انگلیس میباشد ویزای مورد نظر را دریافت نمایید.
برای ثبت شرکت در انگلیس راه‌های فراوانی وجود دارد. به عنوان مثال ویزای innovator، ویزای TIER 1، ویزای sole representative، ویزای استارت‌آپ و … می‌توانند در این راستا به شما کمک کنند.

کارآفرینی :یکی از سریع‌ترین روش‌های مهاجرت به انگلیس، اقدام از طریق این ویزا می‌باشد. یکی از مزیت‌های کارآفرینی این است که حتی می‌توانید با نمره‌ی آیلتس ۴/۵ تا ۵ نیز این ویزا را دریافت نمایید. به کمک این ویزا، فرزندان زیر ۱۸ سال شما می‌توانند به صورت رایگان در انگلستان تحصیل کنند.
خرید اوراق قرضه: انگلستان تنها کشوری است که به سرمایه‌گذارانی که اوراق دولتی خریداری می‌کنند، اقامت دائم و تابعیت می‌دهد. در ادامه به شرایط لازم برای این نوع مهاجرت خواهیم پرداخت.

رودخانه انگلیس
رودخانه انگلیس

شرایط و مدارک دریافت ویزای انگلیس

سند ملکی
تاریخچه سفر
داشتن دعوت نامه در صورت امکان
مدارک شناسایی

انواع روشهای اخذ ویزای انگلیس

ویزای انگلیس با توجه به هدف سفر دارای انواع مختلفی است و تنها محدود به ویزای توریستی نمی‌شود. انواع ویزا انگلیس عبارتند از:

  • ویزای توریستی انگلیس (UK visitors visas)
  • ویزای خانوادگی انگلیس (UK Family Visas)
  • ویزای تحصیلی انگلیس (UK Study Visas)
  • ویزای کار انگلیس (UK work visas)

اقسام دیگر روش های مهاجرت به انگلیس عبارت اند از ویزای پزشکی، ویزای سرمایه گذاری یا ویزای ازدواج 

مدت زمان ویزای توریستی انگلیس یا ۶ ماهه است

و یا به نسبت تعدد سفر از ۲ سال تا ۱۰ ساله امکان صدور وجود دارد

وقت سفارت انگلیس

مهم‌ترین اصل در مورد اخذ ویزای اروپا و هر کشور دیگری صداقت در تکمیل فرم و ارائه مدارک درست و طبق قوانین است. در صورت رعایت اصول اولیه و نکات مربوط به تکمیل فرم و ارائه برنامه سفر مشخص می‌توانید احتمال ویزا شدن را تقویت کنید.

برای دریافت وقت سفارت انگلیس شما میتوانید هم درخواست وقت فوری داشته باشید و درصورتی که تایم بیشتری برای دریافت و درخواست ویزا را دارید وقت عادی درخواست کنید . مجموعه ویزاساز ۷۲۴ به شما در این مورد میتواند بهترین کمک و راهنمایی را داشته باشد .

ساعت بیگ بن
ساعت بیگ بن

سه آیتم مهم مربوط به ویزای انگلیس

  • دریافت وقت سفارت انگلیس :برای دریافت وقت سفارت شما باید اسکن پاسپورت و فرم تکمیل شده کشور انگلیس را برای ما ارسال کنید.
  • آماده سازی و ترجمه مدارک: قبل از حضور در سفارت، باید مدارک مورد نیاز سفارت برای اخذ ویزای انگلیس را آماده و ترجمه کنید.
  • مراجعه به سفارت انگلیس : کلیه فرایندهای ثبت نام ویزای انگلیس آنلاین انجام می‌شود. برای انجام کارهای بایومتریک کافی است فقط در زمان تعیین شده در سفارت انگلیس حاضر شوید.

ویزاساز۷۲۴ در تمام مراحل کنار شماست .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۱۰۷۱۴۶ ۲۱+ تماس حاصل فرمایید.