وقت سفارت آمریکا

مواردی که در این مطلب می‌خوانید

وقت سفارت آمریکا
دریافت وقت سفارت آمریکا

نرخ وقت سفارت آمریکا

خدمات ویزا

وقت سفارت/ چیدمان مدارک / تکمیل فرم DS160

نرخ تک: ۴۸۰ دلار

وقت سفارت آمریکا

وقت سفارت فوری

فوری: ۵۸۰ دلار

واریزی سفارت

هر نفر

۱۶۰ دلار

جذاب ترین ایالت های آمریکا

به‌عنوان بزرگ‌ترین اقتصاد جهان با اختلاف زیاد از رقبا، تقریباً بیشتر افراد جهان در مورد ایالات متحده اطلاعاتی دارند، حتی اگر به این کشور مسافرت نکرده باشند. مجسمه آزادی، امپایر استیت، تابلوی هالیوود، نئون لاس وگاس، گلدن گیت و کاخ سفید مدت‌هاست که نمادهای جهانی هستند و برندها و تصاویر آمریکایی در همه جا آشنا هستند، از رایانه‌های اپل و لیوایز گرفته تا کوکاکولا و هات داگ. . با این حال، بازدیدکنندگانی که برای اولین بار به این کشور می‌آیند باید منتظر سورپرایزهای زیادی باشند. وقت سفارت آمریکا یکی از خدمات اصلی شرکت ویزاساز ۷۲۴ برای بازدیدکنندگان این مقصد می باشد.

منهتن، نیویورک

اگرچه اغلب شهرهای ایالات متحده بیشترین گردشگران را به خود جذب می کنند، نیویورک، نیواورلئان، میامی، لس آنجلس و سانفرانسیسکو به تنهایی مقاصدی باورنکردنی هستند. آمریکا بیش از همه سرزمینی با مناظر بسیار متنوع و بسیار زیبا همراه است. در این کشور شما صخره‌های عظیم و آبشارهای تماشایی، مناظر بیابانی افسانه‌ای و وسیع، دشت‌های بی‌پایان تگزاس و کانزاس، سواحل استواییکالیفرنیا را دارید.

می‌توانید مناظر مسحورکننده دریاچه کراتر، پارک‌های ملی یلوستون و یوسمیتی را تماشا کنید، در گراند کانیون از زیبایی لذت ببرید ، تپه‌های سیاه را پیاده‌روی کنید، دریاچه‌های بزرگ را بپیمایید، در می‌سی‌سی‌پی پارو بزنید، در نواحی اوهایو گشت بزنید و در آن گم شوید. بیابان وسیع آلاسکا یا می‌توانید به راحتی سفری را برنامه‌ریزی کنید که بر روستاها و دشت‌های دورافتاده، و راه‌های فرعی فراموش‌شده تمرکز کنید که به اندازه نمادها و بناهای تاریخی آن «آمریکایی» هستند.

پر جمعیت ترین ایالت های آمریکا

 کالیفرنیا از نظر مساحت پرجمعیت ترین و سومین ایالت بزرگ ایالات متحده است.

با این حال ، پرجمعیت ترین شهر نیویورک است که در ایالت نیویورک واقع شده است. شهر نیویورک که کلانشهرهای متنوع قومی است ، تقریباً ۸.۵ میلیون نفر جمعیت دارد. این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. در نیویورک تقریباً به ۱۷۰ زبان صحبت می شود و از هر سه نفر یک نفر در کشوری خارج از آمریکا متولد می شود.

مشاوره سفر به آمریکا

Travel advice for USA

از ایمنی سفر گرفته تا الزامات ویزا، بهترین نکات برای سفر به ایالات متحده را به شما در این مقاله ارائه میکنیم .

برنامه ریزی سفر به
آمریکا
دریافت ویزای
آمریکا
بهترین زمان سفر به
آمریکا

۱.برنامه ریزی برای سفر به آمریکا

سفر به آمریکا و یا هر کشور دیگری ملزم به دانستن قوانین آن کشور و بایدها و نبایدهای آن است. بایدها و نبایدهای سفر به آمریکا برای تمام افرادی که می‌خواهند به این کشور سفر کنند، بسیار مهم و حائز اهمیت است. گرفتن ویزای آمریکا  با محدودیت های زیادی  روبه رو هست. شهروندان ایرانی برای گرفتن وقت سفارت آمریکا باید از سفارت این کشور در کشورهای همسایه همچون امارات، ارمنستان و ترکیه اقدام کنند.

روند گرفتن ویزا زمان بر است و دشواری های خاص خود را به همراه دارد. به همین علت واجب است که برنامه‌ ریزی درستی را جهت انجام این کار داشته باشید. برای گرفتن ویزای آمریکا مدارک و اسنادی که مورد نیاز است شامل موارد زیر می‌باشند:

۲.دریافت ویزای آمریکا

از میان انواع ویزای آمریکا، ویزای توریستی طرفداران بیشتری در میان ایرانیان دارد. سفر توریستی به آمریکا میتواند سرشار از هیجان و جذابیت باشد. از مجسمه آزادی و کاخ سفید تا گرند کنیون و آبشار نیاگارا، مناطق بسیاری برای بازدید از ایالات متحده پیش‌روی گردشگران است.

ویزای توریستی آمریکا با توجه به شرایط فرد متقاضی می‌تواند. ویزای آمریکا با اعتبار ۱۰ ساله، ۵ ساله و ۲ ساله و یا ۶ ماهه صادر شود. اما همانطور که گفته شد مدت زمان اعتبار ویزای متقاضی توسط افسر مهاجرت تعیین می‌شود.

متقاضیان ویزای توریستی آمریکا باید بدانند که این ویزا یک ویزای غیرمهاجرتی است که صرفا با هدف اقامت کوتاه مدت در آمریکا صادر می‌شود. پس دارنده این نوع ویزا حق کار کردن، تحصیل در آمریکا و تبدیل آن به اقامت دائم آمریکا را نخواهند داشت. بنابراین فقط کسانی واجد شرایط این ویزا هستند که اهداف کوتاه مدت اقامتی همچون دیدار دوستان و آشنایان ، انجام بازدیدهای علمی و تجاری و اهداف درمانی دارند. توجه داشته باشید که به منظور تحصیل و یا کار در آمریکا و همچنین اخذ اقامت دائم آمریکا باید از روش های دیگری همچون اخذ ویزای تحصیلی آمریکا استفاده کرد و سو استفاده از شرایط ویزای توریستی آمریکا مجازات به دنبال خواهد داشت. بنابراین به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه خود و همچنین جلوگیری از هرگونه مشکل، قبل از هرگونه اقدام مهاجرتی میتوانید از مشاورین ما در ویزاساز۷۲۴ کمک بگیرید.

۳.بهترین زمان سفر به آمریکا

اگر به دنبال بهترین زمان سفر به آمریکا هستید باید بدانید این زمان به نیاز شما، ایالتی که میروید و هدفی که دارید بستگی دارد. اما با این حال نیمه شمالی آمریکا در ماه های دسامبر تا فوریه زمستانی بسیار سرد دارد و دمای هوا به زیر صفر می رسد. اما این فصل بهترین زمان سفر به آمریکا به شمار می آید. در صورتی که قصد داشته باشید به ایالت های جنوبی سفر کنید و یا این که به فعالیت ها و ورزش های زمستانی علاقمند باشید. هم چنین این فصل برای افرادی که قصد دارند سفر ارزان و مقرون به صرفه داشته باشند انتخاب مناسبی است. به دلیل سرمای هوا گردشگران کمتری در این فصل به آمریکا سفر خواهند کرد در نتیجه قیمت پروازها و هتل ها کاهش می یابد.

کشور هایی که ایرانیان برای انگشت نگاری میتوانند انتخاب کنند

کشور ایالات متحده آمریکا در ایران سفارت ندارد، از این رو انجام انگشت نگاری و تحویل مدارک ویزای آمریکا در یکی از کشورهای نزدیک به ایران انجام می‌شود. کشورهایی چون ترکیه، ارمنستان ، گرجستان و امارات متحده عربی، مقصدهای مناسبی برای دریافت وقت سفارت هستند. ایرانیان معمولا یکی از این کشورها را جهت پیگیری مراحل ویزای خود انتخاب می کنند.

کشورهایی مانند ترکیه، دبی، ارمنستان به علت درخواست‌ فراوان افراد ایرانی جهت اخذ وقت سفارت آمریکا، دارای آفیسرهای مسلط به زبان فارسی است. به همین دلیل متقاضیان ایرانی با اعتماد به نفس بیشتری به سؤالات پاسخ می دهند. افراد توصیه می شود که این کشورها را جهت مصاحبه انتخاب کنند. البته کشور عمان هم انگشت نگاری را برای ایرانیان انجام میدهد ولی چون آفیسر فارسی برای مصاحبه وجود ندارد معمولا ایراینان این کشور را انتخاب نمیکنند.

به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه خود و همچنین جلوگیری از هرگونه مشکل، قبل از هرگونه اقدام مهاجرتی میتوانید از کارشناسان ما در ویزاساز۷۲۴ کمک بگیرید. کارشناسان ما به شما کمک میکنند تا بهترین زمان را برای انگشت نگاری انتخاب کنید.

برای دریافت وقت سفارت آمریکا در تهران با شماره های دفتر تماس بگیرید

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۱۰۷۱۴۶ ۲۱+ تماس حاصل فرمایید.