اپن ورک پرمیت کانادا (Open Work Permit)

مواردی که در این مطلب می‌خوانید

بررسی تبدیل ویزای توریستی به اپن ورک پرمیت در کانادا

در دوران اخیر، سیاست های مهاجرتی کانادا رویکرد مثبتی نسبت به شهروندان ایرانی که به دنبال اقامت موقت هستند، نشان داده است.

این مقاله به یکی از تحولات هیجان انگیز به ویژه؛ امکان تبدیل ویزای توریستی به اپن ورک پرمیت می پردازد که در نهایت، راه را برای اقامت دائم در کانادا هموار می کند. ما شما را در گرفتن این ویزا کمک خواهیم کرد.

فرصت استثنایی برای اخذ ویزای ورک پرمیت کانادا

دولت کانادا اقدامات ویژه ای را برای حمایت از شهروندان ایرانی که با وضعیت اقامت موقت در کانادا زندگی می کنند، اجرایی کرده است. این اقدامات شامل موارد زیر است:

  • تمدید مدت اقامت آنها در کانادا
  • تغییر وضعیت اقامت موقت آنها (به عنوان مثال، تبدیل ویزای توریستی به مجوز کار)
  • درخواست مجوز کار آزاد

نسخه صوتی توضیحات پیشنهاد ویژه

مزایای ورک پرمیت کانادا

مجوز کار آزاد مدرک بسیار مهمی است که تقاضای بسیاری در کانادا برای آن وجود دارد. برخلاف جاب آفر که کارفرما شما را به یک کار خاص محدود می کند، اپن ورک پرمیت ، اجازه کار برای هر کارفرمایی را میدهد. این انعطاف پذیری، مزایای زیادی به همراه دارد.

مزایای تبدیل ویزای توریستی به مجوز کار آزاد

  • افق های گسترده برای اشتغال:مجوز کار آزاد شما را قادر می سازد تا چشم انداز شغلی متنوع تری در کانادا داشته باشید. این امر به شما امکان می دهد موقعیتی را پیدا کنید که کاملاً با مهارت ها و آرزوهای شغلی شما مطابقت داشته باشد و باعث رشد و رضایت حرفه ای شما شود.
  • کسب تجربه ارزشمند کانادایی: کار قانونی در کانادا به شما این فرصت را می دهد تا تجربه ای مستقیم به دست آورید که کارفرمایان کانادایی بسیار به آن اهمیت می دهند. این تجربه کسب شده می تواند به طور قابل توجهی درخواست اقامت دائم آینده شما را تقویت کند.
  • بالا بردن کیفیت زندگی شما: کار قانونی در کانادا به شما امکان می دهد تا در اقتصاد کشور مشارکت داشته باشید.این امر در نهایت زندگی رضایت بخش تر با فرصت های بیشتر و حس تعلق قوی تر به کانادا را ایجاد میکند.

استفاده از این فرصت: یک راهنمای گام به گام

  • دریافت ویزای توریستی: گام اول دریافت ویزای توریستی برای ورود به کانادا است.
  • راهنمای تخصصی: فرآیند مهاجرت می تواند کاری دشوار باشد. با ما به عنوان مشاور مهاجرت رسمی مشورت کنید. تخصص ما می تواند به شما اطمینان دهد که پرونده با تمامی الزامات و به بهترین شکل ممکن ارائه شده است.
  • تبدیل به مجوز کار آزاد: هنگامی که با ویزای توریستی معتبر در کانادا حضور دارید، بر اساس این قانون جدید برای شهروندان ایرانی، درخواست تبدیل ویزای توریستی شما را به مجوز کار ثبت میکنیم.

مسیر اقامت دائم

کار با مجوز کار آزاد به شما امکان می دهد تا بر اساس سیستم اکسپرس انتری کانادا (سیستم انتخاب مهاجران مبتنی بر امتیاز) امتیازهای ارزشمندی کسب کنید. این امتیازها برای واجد شرایط شدن برای اقامت دائم در کانادا بسیار مهم هستند.

تذکر مهم

لازم به یادآوری است که سیاست های مهاجرتی قابل تغییر هستند. برای کسب آخرین اطلاعات و الزامات واجد شرایط بودن وبسایت ما را بطور مرتب مطالعه کنید یا میتوانید از راههای مختلف با ما در مجموعه ویزاساز۷۲۴تماس بگیرید.

ساختن یک زندگی جدید در کانادا

تبدیل ویزای توریستی به مجوز کار آزاد یا اپن ورک پرمیت، فرصتی امیدوار کننده برای شهروندان ایرانی است که به دنبال راهی برای اقامت دائم در کانادا هستند.

همچنین افرادی که ویزای توریستی کانادا را دریافت کرده اند میتوانند با وکلای ما در ویزا ساز۷۲۴ برای رسیدن به اپن ورک پرمیت کمک بگیرند .