جاب آفر کانادا

مواردی که در این مطلب می‌خوانید

جاب آفر کانادا چیست؟

اخذ ویزای جاب آفر کانادا

جاب آفر Job Offer یعنی پیشنهاد کار ، که این یک پیشنهاد شغلی است که از طرف کارفرمای کانادایی دریافت می‌کنید.

شما در دو حالت با موضوع جاب آفر کانادا سر و کار دارید:

۱.مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کار کانادا و ورک پرمیت (Work Permit)

۲.مهاجرت به کانادا از طریق برنامه‌های مهاجرتی اقامت دائم کانادا مانند اکسپرس انتری

 در سیستم اکسپرس انتری، گرفتن جاب آفر از کانادا امتیاز دارد و به شما کمک می‌کند که امتیاز خود در سیستم CRS را بالا ببرید. البته، این پیشنهاد کاری باید معتبر باشد

چگونه جاب آفر بگیریم؟

معمولاً شما باید بنابر حوزه کاری و موقعیت شغلی خودتان، مدارک زیر را ترجمه و آماده کرده و برای شرکت و کارفرمای خارجی ارسال کنید:

  • کپی پاسپورت معتبر
  • رزومه و سوابق کاری
  • گواهی عدم سوءپیشینه
  • گواهی سلامت پزشکی
  • ترجمه مدارک تحصیلی و گواهی های مهارتی

بهتر است به این موضوع دقت داشته باشید که اگر شغل شما در دسته بندی شغل های تخصصی قرار دارد، وجود مدرک زبان و توانایی انجام مصاحبه در اغلب موارد برای شما واجب خواهد بود.

شرایط اخذ جاب آفر کانادا

مشاوره با وکیل برای بررسی شرایط JOB OFFER

مشاوره با وکیل مهاجرت و وکیل اخذ ویزا چه نقشی در زمینه جاب آفر و مهاجرت کاری دارد؟ مهاجرت کاری و جاب آفر بسیار سخت تر از فرآیند مهاجرت تحصیلی است به همین خاطر تصور اینکه شخصا و بدون اطلاع از قوانین کشورها برای چنین ویزایی بخواهید وارد مسیر شوید خطرناک و ریسکی است به همین خاطر حداقل قبل از هرگونه اقدامی برای شفاف شدن راه پیش رویتان با وکیل مهاجرت مشورت کنید. برای جاب آفر، اخذ ویزای کاری کانادا و سایر کشورها از طریق اشتغال می توانید با مشاورین ما در در ویزاساز۷۲۴ در تماس باشید.

در سال های اخیر کانادا با کمبود جدی نیروی کار مواجه شده است و دریافت جاب آفر میتواند راهکار مفیدی برای دریافت اقامت کانادا باشد .

مزایای دریافت جاب آفر کانادا

  • در این روش متقاضی بعد از ورود به کشور مقصد بلافاصله مشغول به کار می شود و بنابراین پس از مهاجرت دغدغه مالی ندارد.
  • مهاجرت با جاب آفر فرصت اقامت طولانی مدت را در کشور مقصد فراهم می کند و امکان تبدیل ویزای کاری به اقامت دائم و سپس شهروندی وجود دارد.
  • امکان همراهی کل اعضای خانواده بعد از اخذ ویزای کار در این روش وجود دارد.
  • امکان کسب درآمد دلاری و ارزی برای متقاضی وجود دارد.
  • با اخذ پیشنهاد کار از یک کشور پیشرفته فرصت کار و زندگی در کشوری با سطح رفاهی بالا و زیرساخت های اقتصادی قوی را به دست می آورید.
مدارک مورد نیاز
سنزیر ۴۵ سال
تمکن مالی۱۰ هزار دلار در سال
نامه کارفرما الزامی
جاب آفر مشاغل مهندسی در کانادا

تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم کانادا با جاب آفر

جاب آفر باید با شرایط بازار کار کانادا مطابقت داشته باشد و برای شما امتیاز اضافی در برنامه‌های مهاجرتی مانند اکسپرس انتری، برنامه‌های مهاجرت استانی و برنامه مهاجرت آتلانتیک به دست آورید. برای گرفتن جاب آفر کانادا، شما باید رزومه خود را به صورت حرفه‌ای و به زبان انگلیسی یا فرانسوی تهیه کنید و آن را در سایت‌های کاریابی کانادا قراردهید.

اگر کارفرمایی به شما جاب آفر داد، باید از او بخواهید که یک نامه رسمی برای شما تهیه کند که شامل اطلاعاتی مانند نام و آدرس شرکت، شماره تماس، عنوان شغلی، شرح وظایف، حقوق و مزایا، مدت زمان قرارداد و … باشد. این نامه باید با امضای کارفرما و مهر شرکت مهر و موم شده باشد. سپس باید این نامه را به اداره مهاجرت کانادا ارسال کنید و درخواست ویزای کار یا اقامت دائم کانادا را ثبت کنید.

برای این کار، باید مدارک خود را تهیه و ترجمه کنید و هزینه‌های مربوطه را پرداخت کنید. اگر درخواست شما تایید شد، می‌توانید ویزای خود را دریافت کنید و به کانادا سفر کنید. در کانادا، باید با کارفرمای خود تماس بگیرید و شروع به کار کنید. اگر قصد دارید اقامت خود را به دائم تبدیل کنید، باید حداقل دو سال در کانادا کار کنید و نمره زبان خود را بالا ببرید. سپس می‌توانید از طریق برنامه‌های مهاجرتی که جاب آفر را در نظر می‌گیرند، درخواست اقامت دائم کانادا را ثبت کنید. این برنامه‌ها شامل اکسپرس انتری، برنامه‌های مهاجرت استانی، برنامه مهاجرت آتلانتیک، برنامه مهاجرت روستایی و شمالی و … هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه‌ها، می‌توانید با مشاورین ما در ویزاساز ۷۲۴ در ارتباط باشید .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۱۰۷۱۴۶ ۲۱+ تماس حاصل فرمایید.

FAQ Icon

سوالات متداول

خیر، جاب آفر در واقع نامه از کارفرما برای اجازه کار است که از طریق مکاتبه با یک کارفرمای کانادایی به دست میاید .

بله میتوانید، باید تمام مدارک خود را اماده کنید از جمله رزومه کاری ، مدارک دانشگاهی و مدارک مالی که قابل ارایه باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتراز مشاورین ما کمک بگیرید.

خیر،ابتدا باید شخصی که نامه جاب آفر را دارد به کشور مقصد برسد بعد درخواست پیوست خانواده را بدهد .