تور و جاذبه های گردشگری ایتالیا

تور ایتالیا – ۴ شب اقامت رم خدمات تور قیمت اقامت در هتل ۴…

تور ایتالیا – ۴ شب اقامت رم

خدمات تورقیمت
اقامت در هتل ۴ ستاره با صبحانهدبل: ۱۴۵۰ یورو + نرخ پرواز
راهنمای فارسی زبانسینگل: ۱۶۹۰ یورو + نرخ پرواز
بیمه مسافرتی با پوشش کروناکودک با تخت: ۹۹۰ یورو + نرخ پرواز
گشت شهریکودک بدون تخت: ۵۹۰ یورو + نرخ پرواز
ترانسفر فرودگاهی با اتوبوس اختصاصیپرواز امارات یا ترکیش
تور ایتالیا، شرایط و خدمات تور ایتالیا
تور ترکیبی تور ایتالیا

ایتالیا، کشور در جنوب اروپا، که یک شبه جزیره‌ای را در بر میگیرد و در اعماق دریای مدیترانه جا خوش کرده است. ایتالیا شامل یکی از متنوع ترین و دیدنی ترین مناظر در اروپا میباشد و اغلب به عنوان کشوری به شکل چکمه توصیف می شود. در شمال آن کوه های آلپ قرار دارند که در یکی از ناهموارترین رشته کوه های جهان هستند. بلندترین قله های ایتالیا قله “مونته روزا” در امتداد سوئیس و قله “مونت بلان” که در امتداد مرز فرانسه قرار دارند.

رم

شهر رم
شهر رم

پایتخت ایتالیا، رم، دارای میراث تاریخی فراوانی است. کلیساها، کلوزئوم‌ها و آثار باستانی چون کلیسای پانتئون و کلوزئوم کلیمنس، جاذبه‌های این شهر تاریخی هستند. بازدید از رم، فرصتی است برای غوطه‌ور شدن در فرهنگ و تاریخ ایتالیا و دیدن اماکن تاریخی بی‌نظیر. رم، پایتخت ایتالیا با آثار باستانی همچون کلیسای سنت پیتر و کلیسای سیستین، وخیابان‌های خیره کننده، شهری است که هر ساله میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند.

ونیز

شهر ونیز ایتالیا
شهر ونیز ایتالیا

اگر میخواهید یک سفر شگفت انگیز در شهری قوطه ور روی آب را تجربه کنید حتما از ونیز بازدید کنید. شهر ونیز در ایتالیا در شمال شرقی این کشور و در منطقهٔ ونتو شمالی قرار دارد. ونیز یک شهر جذاب تاریخی، فرهنگی و گردشگری مهم است و با شبکهٔ کانال‌های آبی‌رنگ، پل‌های قدیمی، بازارهای شلوغ و ساختمان‌های قدیمی خود یکی از جاذبه‌های محبوب جهان برای بازدید است.
ونیز با شبکه کانال‌های آبی‌اش یکی از شهرهای فرهنگی و زیبای ایتالیاست. گشت آبی با قایق‌های گندولا، معابر تنگ و معماری جالب این شهر، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را به شما هدیه می‌دهد. بازدید از ونیز، مانند سفری به یک دنیای غیر واقعی است. شهری معروف برای کانال‌های زیبا و قایق‌های گوناگون، میدان سن مارک و کاخ دوکاله، یک مقصد عاشقانه و جذاب برای تعطیلات است. همچنین، تجربه‌ی یک سفر با قایق گندولا نیز به شما خاطراتی فراموش نشدنی خواهد بخشید.

فلورانس

شهر زیبای فلورانس
شهر زیبای فلورانس

فلورانس، شهری در شمال ایتالیا با معماری زیبا، موزه‌های هنری معروف و جنب و جوش فرهنگی، یک مقصد بسیار جذاب برای دیدنی‌های فرهنگی و هنری است. شهر فلورانس به عنوان قلب هنر و فرهنگ ایتالیا شناخته می‌شود و کلیسای دومو یکی از نمادهای این شهر است. این کلیسا مجموعه‌ای از شاهکارهای هنری دارد که می‌توان به تخت خواب و مجسمه دیوید اشاره کرد. بازدید از کلیسای دومو، فرصتی است برای لمس هنر و زیبایی‌های ایتالیا.

پیزا

برج پیزا
برج پیزا

برج معروف به “لئان پیزانو” در شهر پیزا یکی از نقاط دیدنی ایتالیاست. این برج با انحراف خود و میدان شگفت‌انگیز دور آن، باعث جذب گردشگران زیادی شده است . بازدید از شهر پیزا و مشاهده برج پیزا،تجربه‌ای منحصربه‌فرد از زیبایی‌های ایتالیا را به شما هدیه می‌دهد.
این مکان‌ ها تنها چند نمونه از مکان‌های دیدنی ایتالیا هستند. بازدید از این شهرها، فرصتی است برای غوطه‌ور شدن در فرهنگ، تاریخ و زیبایی‌های این کشور.
ی

کلیسای سنت پطرس در واتیکان

کلیسای سنت پترس واتیکان
کلیسای سنت پطرس واتیکان

یکی از معروف‌ترین مکان‌های دیدنی جهان ، کلیسای سنت پطرس در واتیکان است .این ساختمان با هنر و معماری بی‌نظیر خود، نمادی از تاریخ و فرهنگ ایتالیا است. آثار هنرمندان بزرگی چون میکل‌آنژ و رافائل در این کلیسا به چشم می‌خورند. بازدید از این کلیسا، یک تجربه فراموش‌نشدنی از تور ایتالیا میباشد.

  • جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۱۰۷۱۴۶ ۲۱+ تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاهده سایر تورهای اروپایی کلیک کنید.

مجموعه ویزاساز۷۲۴با نام آژانس آنا مرکید فقط درخواست کننده ویزا می‌باشد نه صادر کننده آن و در صورت عدم صدور ویزا یا تاخیر در صدور آن توسط سفارت، هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیرد.

FAQ Icon

دیدگاه و نظر خود را بنویسید

همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

مطالب مرتبط