تور و جاذبه های گردشگری فرانسه

تور فرانسه – ۴ شب اقامت پاریس پکیج تور فرانسه خدمات تور قیمت ۴…

تور فرانسه – ۴ شب اقامت پاریس

پکیج تور فرانسه

خدمات تور قیمت
۴ شب و ۵ روز اقامت فرانسهدبل: ۱۶۹۰ یورو + نرخ پرواز
اقامت در هتل ۴ ستاره با صبحانهسینگل: 2190 یورو + نرخ پرواز
راهنمای فارسی زبانکودک با تخت: 1500 یورو + نرخ پرواز
بیمه مسافرتی با پوشش کروناکودک بدون تخت: ۷۹۰ یورو + نرخ پرواز
گشت شهری / ترانسفر فرودگاهی با اتوبوس اختصاصیپرواز امارات یا ترکیش

سفر به فرانسه

فرانسه بی اغراق یکی از بی نظیرترین کشورها از نظر زیبایی در قاره اروپای غربی است که از مناطق و سرزمین های مختلفی تشکیل شده است. این کشور از شمال با دریای شمال، از جنوب شرقی با دریای مدیترانه، از شمال غربی با کانال انگلیس، از غرب با اقیانوس اطلس، از شمال شرقی با بلژیک و لوکزامبورگ، از شرق با آلمان و سوئیس، از جنوب شرقی با ایتالیا و موناکو، از جنوب و جنوب غربی با آندورا و اسپانیا همسایه است.

یکی از دلایل زیبایی فرانسه هم مرز بودن با این کشورهای توریستی و زیبا است. یکی از توریستی ترین و زیباترین شهرهای فرانسه پایتخت آن پاریس است. برج ایفل، کوه های آلپ، موزه لوور، خیابان شانزلیزه، کاخ رویای فرانسه، دریاچه بورژه و… از جمله مناطق دیدنی و مشهور در این کشور هستند که نمی توان از دیدن آن ها چشم پوشی کرد.

در این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید از گوشه‌کنار شهر پاریس اطلاعات به‌دست آورید و برای سفرتان به این شهر، کارهایی را که باید انجام دهید، اولویت‌بندی کنید. در شهرهایی مانند پاریس، بی‌نهایت گزینه برای شما وجود دارد تا بتوانید روزتان را پر کنید و تجربه‌های فوق‌العاده‌ای را از مسافرت به پاریس به‌دست آورید؛ برای همین باید چارچوب‌هایی را با استفاده از راهنمای سفر به پاریس تعیین کنید تا از زمانتان بهترین استفاده را کنید و هزینه‌های بی‌جا نپردازید

آداب معاشرت در فرانسه

هرگز فراموش نکنید که به کار بردن کلمات فرانسوی چه کمک بزرگی می تواند به شما بکند!
شما اگر از کلماتی که به فرانسه بلدید استفاده کنید، سرویس بهتر و همچنین احترام بیشتری از مردم فرانسه دریافت می کنید. هرچند دایره کلماتتان به فرانسوی بسیار محدود و کم بشد. خوب بهتر است قبل از سفرتان، بعضی از کلمات پر کاربرد فرانسوی را یاد بگیرید.

Bonjour  به معنای سلام و Au Revoir به معنای خداحافظی است و Merci  برای تشکر به کار می رود. همین سه کلمه می تواند به شما یک عالمه کمک کند!
برای اینکه یک گارسون را صدا کنید دستانتان را تکان ندهید
در رستوران منتظر بمانید تا گارسون به سمت شما بیاید. اگر گارسون زود نزد شما نیامد ولی نزدیک میزتان بودند، فقط به آن ها نگاه کنید یا دستانتان را بالا بیاورید. به یاد داشته باشید که گارسون های فرانسوی دوره های زیادی درمورد غذا می بینند و می توانند ۳۰ کار را همزمان انجام دهند. پس به زودی نزد شما می آیند. آن ها از شما انتظار انعام زیادی ندارند. معمولا مردم مبلغ رسید را به نزدیک ترین مبلغ یورو رند می کند. یا حداکثر چند یورو اضافه تر پرداخت می کنند و این به سطح سرویس و غذا بستگی دارد

تور فرانسه
تور فرانسه

بهترین فصل سفر

تابستان بهترین فصل سفر ، روزهای تابستانی موقعیت بسیار مناسبی برای گشت و گذار و تفریح به وجود آورده است و مقاصد پر گردشگر و محبوبی همانند فرانسه پر از گردشگرانی می باشند که می بایست به دلیل شلوغی، برای بازدید از جاذبه های نمادینی مانند برج ایفل و موزه لوور مدت های طولانی را در صف منتظر بمانند. فرانسه در این اواخر با ورود این تعداد گردشگران با چالش بزرگی مواجه شده است، این کشور که در مدت زمانی، به دلیل ناآرامی های سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ با کاهش توریست و گردشگر روبه رو شده بود، تلاش هایی را برای برگشت گردشگران انجام داد و اکنون در فصل تابستان با تعداد بسیار زیاد توریست روبه رو شده است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۱۰۷۱۴۶ ۲۱+ تماس حاصل فرمایید.

همچنین برای اطلاع از سایر تورهای اروپایی میتوانید به این لینک مراجعه کنید.

FAQ Icon

نظرات (2)

  1. Nana/

    بنده پارسال باگروه شما تور فرانسه رفتم بااینکه ویزا با تاخیر صادر شد ولی تور خوب و به یادماندنی برای من و خانواده ام شد .

    1. باعث افتخاره خوشحالیم که خاطره ای خوب داشتید

FAQ Icon

دیدگاه و نظر خود را بنویسید

همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

مطالب مرتبط