تور و جاذبه های گردشگری یونان

تور یونان – ۵ شب اقامت آتن خدمات تور قیمت ۵ شب ۶ روز…

تور یونان – ۵ شب اقامت آتن

خدمات تور قیمت
۵ شب ۶ روز اقامت آتندبل ۱۴۵۰ یورو+ نرخ پرواز
اقامت در هتل ۴ ستاره با صبحانهسینگل ۱۶۰۰ یورو+نرخ پرواز
راهنمای فارسی زباننرخ کودک با تخت ۸۵۰یورو+نرخ پرواز
بیمه مسافرتی با پوشش کروناکودک بدون تخت۷۵۰یورو+نرخ پرواز
گشت شهری / ترانسفر فرودگاهی با اتوبوس اختصاصیپرواز امارات یا ترکیش

تور یونان

تور یونان یک تجربه منحصر به فرد است که ترکیبی از تاریخ، فرهنگ، و طبیعت را ارائه می دهد. این کشور دارای بیش از ۲۰۰۰ جزیره است که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. یونان همچنین دارای میراث غنی از تاریخ و فرهنگ است که قدمت آن به هزاران سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد.

زندگی در یونان در مقایسه با کشورهای کانادا، آمریکا و انگلیس و اغلب کشورهای اروپایی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است و هزینه های روزانه افراد از جمله غذا، حمل و نقل و غیره حداقل بین ۲۰ تا ۳۰ درصد از سایر کشورهای اروپایی حوزه شینگن کمتر است؛ این در حالی است که هزینه اجاره یک آپارتمان در کشور یونان، تا حداکثر ۷۰ درصد ارزان تر از سایر کشورهای اروپایی و آمریکا و کانادا است.یکی از مزایای جذاب زندگی در یونان این است که محصولات غذایی در یونان بسیار ارزان هستند.

خوراکی ها و غذاهای یونانی دقیقاً همان چیزی هستند که رویای عاشقان غذا را به واقعیت تبدیل می کنند. از غذاهای تازه دریایی از جمله پاستای لابستر، آنچوی سرخ شده، هشت پای کبابی، سالاد خرچنگ و ماهی کاد یونانی با سس سیر گرفته تا صدف های پخته شده در سس گوجه فرنگی و پنیر فتا، همگی غذاهایی لذیذ و فوق العاده خوشمزه هستند و زندگی در یونان را برای شما دلپذیرتر خواهند کرد.

تقریباً زبان اصلی بیش از ۹۰ درصد از شهروندان یونانی زبان یونانی است و سایر زبان های قابل استفاده در یونان به ترتیب انگلیسی و فرانسوی محسوب می شود. البته به دلیل وجود تعداد بالای انواع گردشگر در یونان، اغلب زبان انگلیسی به صورت گسترده در میان مردم استفاده می شود، اما بهتر است هر چه زودتر زبان یونانی را برای هماهنگی بیشتر در این کشور فرا بگیرید.

شهر های مهم یونان

۱.آتن:یکی از اولین انتخاب های شما برای گردش به یونان، شهر آتن است. یکی از محل هایی که جذابیت فراوانی برای توریست ها دارد، مجموعه تاریخی آکروپولیس است که نماد ملی یونان به حساب می آید. جزیره پلاکا نیز یکی از معروف ترین جاذبه های توریستی شهر آتن است. پلاکا بهترین مکان برای آشنایی با فرنگ بومی این کشور به شمار می رود. در این شهر می توانید از انواع غذاهای مدرن اروپایی هم لذت ببرید.

۲.سنتورینی:یکی از زیبا ترین و رمانتیک ترین جزایر یونان ، جزیره سنتوری است.شهر سنتورینی در ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرق یونان قرار دارد. شهر زیبای اویا در دل این جزیره قرار دارد و  به عنوان مهم‌ ترین جاذبه گردشگری سنتورینی شناخته می‌ شود.سانتورینی به دلیل دارا بودن هتل ها و اقامتگاه های منحصر به فرد و سفید رنگش در میان سایر جزایر دنیا مشهور و شناخته شده است.

توریونان
توریونان

۳.تسالونیکی:شهری ساحلی واقع در شمال کشور یونان است که به نوعی یک کلان شهر محسوب میشود و تا حدودی منظره شهری – تاریخی دارد. همچنین جدا از عناصر تاریخی و فرهنگی، این شهر دارای یک اسکله تازه توسعه یافته است. اسکله‌ای که استفاده از تفرجگاه کنار دریا در کنار دوچرخه سواری، موسیقی زنده و غذاهای دلچسب را برای گردشگران و مردم بومی فراهم می‌کند. مزیت دیگر تسالونیکی این است که یکی از مقرون به صرفه ترین مناطق یونان بوده و بیش از اندازه گردشگر ندارد.

زیباترین ها هتل ها را در جزایر یونان میتوانید ببینید



هتل ۵ ستاره کاتیکیزسانتورینی
Katikies Santorini

هتل سوئیت آسترا در سانتورینی
Astra Suites


هتل ساحلی بیل و کو
Bill & Coo Coast Suites

جاهای دیدنی یونان

آکروپلیس آتن (Acropolis of Athens):آکروپلیس آتن یکی از مشهورترین مکان‌های باستانی در جهان است که در تپه مرتفعی در آتن واقع شده است. آکروپلیس به معنای شهر مرتفع یا صخره مقدس است که به‌عنوان یک نماد ملی برای یونانیان شناخته شده است.

موزه ملی باستان شناسی آتن: یکی از بزرگترین و غنی ترین موزه های باستان شناسی جهان است که مجموعه ای از آثار باستانی از سراسر یونان را در خود جای داده است. از جمله آثار برجسته این موزه می توان به مجسمه موزاییک آفرودیت، تندیس شیرهای مانتینیا و مجسمه هفائستوس اشاره کرد.

معبد زئوس:معبد زئوس، از جمله جاذبه‌های تاریخی معروف شهر آتن به حساب می‎آید که در زمان خود، به عنوان بزرگ‌ترین معبد در یونان باستان شناخته می‎شد. اتمام ساخت این بنا، چندین قرن طول کشیده و در آخر در دوران امپراتور هادریان به پایان رسیده است.

تور یونان

آتن شهری است که اگر در هر ماهی از سال به آن سفر کنید، می توانید از اقامت در آن لذت ببرید. در میان همه فصل ها، بعضی ها معتقدند که زمستان بهترین فصل سفر به آتن است. چراکه در فصل زمستان هم هوای آتن معتدل است و هم اینکه به نسبت توریست کمتری در این شهر حضور دارند. از طرفی بعضی ها تابستان را بهترین فصل سفر به آتن می دانند. در این فصل با اینکه هوا گرم است، اما خیلی از توریست ها این گرما را به عشق آسمان آفتابی آتن در روزهای تابستانی تحمل می کنند. ضمن اینکه در فصل تابستان آتن شور و حال تازه ای می گیرد و صاحبان رستوران ها و کافه های آتن میز و صندلی هایشان را داخل پیاده رو می گذارند و در نتیجه حال و هوای آتن بسیار جالب می شود.

مجموعه ویزاساز۷۲۴با نام آژانس آنا مرکید فقط درخواست کننده ویزا می‌باشد نه صادر کننده آن و در صورت عدم صدور ویزا یا تاخیر در صدور آن توسط سفارت، هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیرد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۱۰۷۱۴۶ ۲۱+ تماس حاصل فرمایید.

FAQ Icon

نظرات (1)

  1. Amir/

    چه مطلب خوب و با کیفیتی بود یک سوال داشتم تور یونان بهتر است یا تور فرانسه(قیمت در نظر نداشته باشیم)

FAQ Icon

دیدگاه و نظر خود را بنویسید

همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

مطالب مرتبط