روش مهاجرتی ICT کانادا

مزایای اصلی برنامه ICT پردازش سریعتر: برخلاف اکثر مجوزهای کار، درخواست های ICT از…

مزایای اصلی برنامه ICT

پردازش سریعتر: برخلاف اکثر مجوزهای کار، درخواست های ICT از ارزیابی تاثیر بازار کار (LMIA) معاف هستند. این امر یک مرحله طولانی و بالقوه پرهزینه را حذف می کند.
درخواست ساده شده: فرآیند درخواست
روش مهاجرتی ICT در مقایسه با سایر دسته بندی های مجوز کار به طور کلی ساده تر است.

دوره های اعتبار طولانی: مجوزهای کار برای مدیران اجرایی و ارشد تا هفت سال و برای کارگران دانش تخصصی تا پنج سال صادر می شود.

روش مهاجرتی ICT

انتقال به اقامت دائم

روش مهاجرتی ICT می تواند سکوی پرتابی برای اقامت دائم در کانادا باشد. پس از یک سال تجربه کاری در کانادا که از طریق برنامه ICT به دست آمده است، ممکن است واجد شرایط درخواست از طریق Express Entry باشید. این برنامه بر اساس عواملی مانند تجربه کاری، تحصیلات و مهارت های زبان امتیاز می دهد و شانس شما را برای انتخاب شدن افزایش می دهد.

ICT یا Intra Company Transfer یک مدل ویزای کار زیرمجموعه برنامه International Mobility Program یا IMP است، که به صاحبان و کارمندان شرکت‌های بین‌المللی و واجد شرایط این اجازه می‌دهد که مشاغل خود را به کانادا منتقل کنند و از این طریق اجازه کار دریافت کنند.

شروع کار با انتقال ICT

برای کارفرمایان، برنامه ICT راهی برای آوردن پرسنل ضروری به کانادا بدون نیاز به کاغذبازی گسترده ارائه می دهد. شرکت ها می توانند از تخصص کارمندان باتجربه برای ایجاد یا گسترش عملیات کانادایی خود استفاده کنند.

با بخش منابع انسانی کارفرمای خود مشورت کنید، آنها روند انتقال را آغاز می کنند و شما را در مورد الزامات درخواست راهنمایی می کنند.
وب سایت رسمی اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) اطلاعات جامعی در مورد برنامه ICT، الزامات واجد شرایط بودن و رویه های درخواست را ارائه می دهد .
یک وکیل مهاجرت می تواند مشاوره شخصی ارائه دهد و اطمینان حاصل کند که درخواست شما با تمام مقررات مطابقت دارد.
با برنامه ریزی دقیق و درک فرآیند، انتقال ICT می تواند مسیری هموار و رضایت بخش برای کار و زندگی در کانادا باشد.

نسخه صوتی توضیحات برنامه مهاجرتی ICT

مجموعه ویزاساز۷۲۴ با در اختیار داشتن مجرب ترین وکلای رسمی اداره مهاجرت میتواند شما را در این مسیر همراهی کند.

منابع:

https://www.canada.ca/en/immigration-refugees-citizenship/corporate/publications-manuals/operational-bulletins-manuals/temporary-residents/foreign-workers/exemption-codes/intra-company-transferees/canadian-interests-significant-benefit-general-requirements-r205-exemption-code-c12.html

FAQ Icon

دیدگاه و نظر خود را بنویسید

همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

مطالب مرتبط